ZAMĚSTNÁNÍ - OKULA

Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI


HLEDÁME:

•   KEY ACCOUNT MANAGER

Zpět
 


Náplň práce:
• Přezkoumání smluv a prodej výrobků
• Příjem nových výrobků – řízení činností při zavádění nových výrobků jako zástupce zákazníka
• Spolupráce při stanovení ceny výrobku a vypracování a doručení cenové nabídky zákazníkovi
• U výrobků dodaných odběratelem – vyjasnění a podchycení požadavků zákazníka, příprava podkladů pro vypracování smluv se zákazníkem, návrhy, vyjednávání, koordinace dodávek materiálů dodávaných odběratelem ve spolupráci s příslušným referentem nákupu, realizace zakázek včetně evidence
• Marketing, servis a propagace společnosti u zákazníka
• Vyhotovení podkladů pro plán zavádění výrobků
• Vyjasnění požadavků zákazníka ve spolupráci s ostatními úseky
• Sledování spokojenosti zákazníků
• Řízení včasného a správného vypracování podkladů vyplývající s platné legislativy v souvislosti s dodáním výrobků
• Sledování stavu nezaplacených faktur, aktivní jednání se zákazníkem v případě pohledávky v součinnosti s referentem prodeje/nákupu, zajištění nepřekročení stanoveného limitu nezaplacených faktur
• Přezkoumání požadavků zákazníka s intervalem 1x za pololetí

Požadujeme:
• ŘP skupiny B
• Znalost AJ na pokročilé úrovni (Znalost NJ – výhodou)
• Pokročilá znalost práce na PC
• Základní znalost technické a kontrolní dokumentace
• Znalost obchodního a občanského zákoníku


•   DISPEČER KVALITY

Více o pozici
•   TECHNIK AUTOMATIZACE

Více o pozici
•   OBSLUHA LAKOVACÍHO ROBOTA

Více o pozici
•   OPERÁTOR VÝROBY

Více o pozici



Proč pracovat právě pro nás:

    Nabízíme stabilní zaměstnání v dynamicky se rozvíjející české firmě
    Mimořádné roční prémie
•     Příspěvek na dojíždění až 2 100,- Kč/měsíc
    Příspěvek na stravování ve výši 55% z ceny oběda
    5 týdnů dovolené
    Možnost dalšího vzdělávání - jazykové kurzy, odborné kurzy

Další informace - personalni@okula.cz, tel. 376 359 142, mobil 602 126 959


 
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky